بازداشت دو سارق موتورسیکلت در تهران| آنها پدر و پسر بودند دستگیری سارق سابقه‌دار حین سرقت از اداره ثبت‌احوال پنج راه حل برای تشخیص ایمیل‌های جعلی آیا می‌دانید تفاوت حکم تخلیه و دستور تخلیه فوری چیست؟ اظهار نظر یک پزشک درباره واکسن HPV کار را به دفتر رهبری کشاند پلیس جوان به علت تیراندازی به شرور مست محاکمه شد| بیکاری، حکم زندان و پرداخت دیه تاوان انجام وظیفه! اعضای بدن جوان بیست‌‌ودوساله نیشابوری اهدا شد جوان بدبخت مشهدی به پلیس پناه برد| یک زن خائن و دیگری دیوانه کتک زن! آتش‌سوزی‌‌های سریالی خانه‌ها در یک روستای دورافتاده | اهالی می‌گویند کار اجنه است! اخاذی مرد شیطان صفت از همسر سابقش | شگرد او انتشار تصاویر خصوصی بود! اعترافات تکان‌دهنده زورگیران بی‌رحم درباره قتل جوان بی‌گناه | مقتول ۲ فرزند خردسال داشت آتش‌سوزی مغازه تعویض‌روغنی در خیابان رسالت مشهد با یک مصدوم (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) برخورد قاطع قضایی با تغییر کاربری ۴۸ هکتار از زمین‌های کشاورزی در شهرستان مشهد واژگونی خودرو در خواف پنج مصدوم برجای گذاشت (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) جزئیات آتش سوزی برج اوپال و ساختمان خیابان ایرانشهر در تهران (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) دستورالعمل ملی البسه استاندارد بیماران به تمامی بیمارستان ها و مراکز تشخیصی و درمانی وزارت بهداشت ابلاغ شد اعلام شرایط جذب سرباز معلم در سال ۱۴۰۳ + جزئیات امحای بیش از ۵۲ تن از کالا‌های انبار‌های اموال تملیکی در مشهد ویدئو | لحظه برخورد صاعقه به مرد روس پیوند قلب با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

امضای تفاهم‌نامه مقابله با گرد و غبار میان ایران و امارات

  • کد خبر: ۱۱۶۴۹۶
  • ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
امضای تفاهم‌نامه مقابله با گرد و غبار میان ایران و امارات
رئیس شورای اطلاع‌رسانی محیط زیست از امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های محیط زیستی برای مقابله با طوفان‌های شن و گرد و غبار با حضور رئیس سازمان محیط زیست و وزیر تغییر اقلیم و محیط زیست امارات متحده عربی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، نورالله مرادی از امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های محیط زیستی برای مقابله با طوفان‌های شن و گرد و غبار با حضور رئیس سازمان محیط زیست و وزیر تغییر اقلیم و محیط زیست امارات متحده عربی خبر داد.

وی اظهار کرد: در این یادداشت تفاهم موضوعاتی همچون مقابله با طوفان‌های شن و گرد و غبار، ایجاد فرصت‌هایی برای تبادل اطلاعات، دانش تخصصی و تجربیات، اجرای فعالیت‌های مشترک و تدوین برنامه اقدام منطقه‌ای پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی سازمان محیط زیست افزود: تشکیل سمینار‌های مشترک، دوره‌های آموزشی و جلسات، تبادل بازدید بین کارشناسان در زمینه طوفان‌های شن و گرد و غبار، ایجاد کارگروه ویژه مقابله با اثرات طوفان‌های شن و گرد و غبار در منطقه، تسهیم و تبادل دانش در زمینه مدیریت، تطابق و مبارزه با طوفان‌های شن و گرد و غبار در منطقه و استفاده از تجارب مراکز بین‌المللی موجود برای هشدار و پیش‌بینی زود هنگام طوفان‌های شن و گرد و غبار از دیگر اهداف این تفاهم همکاری هستند.

لازم به ذکر است که نشست وزرای محیط زیست کشور‌های همجوار روز سه‌شنبه ۲۱ تیرماه با حضور مقامات بلند پایه کشوری، وزرای محیط زیست کشور‌های منطقه، نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی مرتبط و اعضای ستاد ملی سیاست‌گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار برگزار خواهد شد. تاکنون حضور ۱۰ کشور در این نشست قطعی شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->